1. Informacje ogólne
1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.newo4sport.pl
1.2. Właścicielem sklepu internetowego jest firma Newo4SPORT, mieszcząca się pod adresem ul. Skłodowskiej 10/23, 37-200 Przeworsk
1.3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym , są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
2. Składanie zamówień
2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu przez 24h.
2.2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe
wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie
sklepu.
2.3. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość
dokonywania zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego
zamówienia, wglądu we wszystkie złożone zamówienia, również archiwalne,
wprowadzania zmian lub anulowania złożonego zamówienia, które nie
zostało przekazane do realizacji, zmiany adresu wysyłki oraz udziału w
aktualnych programach partnerskich i lojalnościowych.
2.4. Można złożyć jednorazowe zamówienie bez konieczności zakładania
konta w sklepie internetowym. Umowa zostaje zawarta i jest wiażąca w
momencie gdy status realizacji zamówienia zostaje ustawiony na "gotowe
do wysłania". O fakcie tym informujemy osobnym mailem wysłanym na adres
zamawiającego. Pierwszy automatyczny mail, który zawiera wszystkich
istotne elementy zamówienia, nie stanowi przyjęcia oferty, lecz
informuję klienta o tym, że jego zamówienie wpłynęło.
2.5. Informacje dotyczące akceptowanych przez nas metodach płatności
oraz sposobie wysyłki można znaleźć na stronie Wysyłka i płatność.
2.6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w
ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź
wprowadzania w nich zmian.
2.7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
2.8. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
2.9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.
3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień
3.1. Poprawnie złożone
zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości
wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w formularzu. W
wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać
przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej formy płatności).
3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest
podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych
(e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.
3.3. Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.
3.4. Sklep internetowy Newo4SPORT zastrzega sobie prawo
weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez
kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w
formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny będzie odbywał się
wyłącznie w dni robocze i soboty w godzinach od 7:00 – 17:00
3.5. W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy
kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po
otrzymaniu zamówienia.
4. Realizacja zamówienia
4.1. Zamówienie
zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie
lub na zamówienie. Termin dostawy zostanie każdorazowo indywidualnie
uzgodniony z klientem.
4.2. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest
informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o
sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa
realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana
brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot
pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).
4.3. Po złożeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.
4.4. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia płatnego przelewem -
rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin
oczekiwania na wpłatę to 2 tygodnie. Po tym terminie zamówienie zostanie
anulowane.
4.5. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia za pobraniem –
rozpoczyna od razu po wpłynięciu formularza zamówienia na skrzynkę
poczty elektronicznej sklepu (w przypadku zamówienia złożonego w dniu
wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym)
4.6. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy.
4.7. Dane do przelewu (przedpłaty na konto):
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Newo"
ul. Skłodowskiej 10/23
37-200 Przeworsk
NAZWA BANKU
nr 00 0000 0000 0000 0000 0000 0000
NIP: 794-111-66-26
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W TYTULE przelewu prosimy wpisać:
NAZWISKO, IMIĘ, nr zamówienia
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.8. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.
4.9. W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy
kontakt, gdyż zamówienie przyjęte do realizacji nie może zostać
anulowane.
4.10. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
4.11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest
ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według
kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się
zapasów objętych tą formą sprzedaży.
5. Sposób i termin dostawy
5.1. Towary zamówione w
sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adres podany przez
Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu jednorazowego
zamówienia.
5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 1 - 2 dni roboczych od
momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za pobraniem), bądź
zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.
5.3. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru
przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć opakowanie. Jeżeli są widoczne
jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i sporządzić - w
obecności listonosza lub kuriera - Protokół Szkody. Na podstawie tego
dokumentu możemy uznać reklamację
5.4. W przypadku braku terminowego regulowania zobowiązań przez
Kupującego (opłacania zamówionych przesyłek) względem Sprzedającego,
Sprzedający może wstrzymać dostawę lub ją opóźnić do czasu otrzymania
należnej mu płatności. Sprzedający nie będzie ponosił żadnej
odpowiedzialności z tytułu tak powstałego opóźnienia w dostawie lub w
przypadku jej braku.
6. Zwroty, reklamacje
6.1. Produkty zamówione
w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2
marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 14 dni od daty
jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
6.2. Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się mailowo z pracownikiem sklepu lub telefonicznie.
6.3. W przypadku zwrotu towaru w celu skrócenia czasu obsługi prosimy,
aby zwracany towar był nieużywany, wraz z oryginalnym opakowaniem,
kompletny, z elementami które posiadał w momencie sprzedaży.
6.4. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę
(o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń
mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk
reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności
listonosza lub kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę.
6.5. Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową
przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta
przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).
6.6. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub
uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie
odesłać wadliwy towar na adres sklepu internetowego.
6.7. Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów
zamówionych z otrzymanymi (kolor), które wynikają z niewłaściwie
ustawionych parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do
składania reklamacji.
6.8. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i
wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie
różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze
stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii
przez producenta lub ustawień parametrów monitora.
6.10. W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy
odesłać na adres sklepu: ul. ..............., 37-500 Jarosław
6.11. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego
rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość
reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez
Klienta.
6.12. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku
zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie
takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego
wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu
wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą
przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
6.13. Zwrotowi nie podlegają przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki
towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.
6.14. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:
- należy powiadomić sklep (w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu,
- towar należy odesłać na adres sklepu internetowego,
- do reklamowanego towaru prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona) oraz wypełniony formularz zwrotu (zarejestrowany na stronie sklepu zwrot w dziale reklamacji).
6.15. Aby Państwa
zwrot/reklamacja mógł zostać szybko rozpatrzony, prosimy: -
zarejestrować zwrot poprzez panel administracyjny klienta - dział
reklamacji, podając w nim niezbędne informacje. Po zarejestrowaniu
reklamacji wydrukuj ją i dołącz do odsyłanego produktu. Towar w
oryginalnym opakowaniu, należy zapakować w usztywniane opakowanie
ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem poleconym na adres
sklepu.
6.16. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W
przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom
regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.
6.17. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej
wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki
kurierskiej, o ile wartość towaru zatrzymanego przez klienta nie
przekroczy kwoty objętej promocją (wtedy promocja bezpłatnej wysyłki
nadal obowiązuje).
6.18. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny
odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie
będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne
zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto).
6.19. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną
reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14
dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z
kompletną dokumentacją).
6.20. Sklep nie wymienia produktów, przyjmuje tylko zwroty.
7. Prawa autorskie i odpowiedzialność
7.1. Sklep dokłada
wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały
ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak
również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie,
sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie
kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem
wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.
7.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie (nieupoważnione).
7.3. Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.newo4sport.pl bez
zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa
autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści
materialnych.
Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).
PROJEKT - Sklep Newo4Sport